Universal EMS

De U-EMS4 heeft zich bewezen in honderden autos die samen miljoenen kilometers hebben afgelegd.

Ik zeg: zoek niet verder. Dit is de ideale ECU voor uw project om de volgende redenen:

- Gebruiksvriendelijk, laat zich snel, doeltreffend en fijn "mappen".

- Stabiel, kent geen uitval. Heeft geen last van storingen op het boordnet.

- Compleet, alles zit erop, zelfs Bluetooth ! Er is een Android APP downloadbaar.

- Prijsgunstig. 400 euro voor een complete ECU die perfect werkt.

 

Het is een zeer stabiel en robuust systeem. Waar de toerentalcircuits van de KDFI en de MegaSquirt nog wel eens ongevoelig werkten of stoorden, is dit systeem heel stabiel en nauwkeurig. Verder worden de stroomvoerende componenten aan de aluminium behuizing gekoeld waardoor er nooit overhitting ontstaat.

De ECU communiceert STANDAARD via:

-USB

-RS232 (9 pins)

-Bluetooth 

Daarnaast is de ECU zeer compact.

Ze is zeer flexibel en wordt zelfs op V12 motoren toegepast. Ook wankelmotoren en odd-fire V6 motoren kunnen met deze ECU gestuurd worden. 

Zie de WEBSHOP voor actuele prijzen.

 

De U-EMS4: 

U-EMS4

Met deze ECU kunt u motoren tot vier cilinders full-sequentieel laten functioneren voor zowel ontsteking als injectie. V6 en V8 motoren zijn semi-sequentieel te sturen. De ontsteking van 5 cilinders en V6 is full-sequentieel mogelijk. V8, V10 en V12 ontsteking is in wasted-spark configuratie mogelijk.

Levering omvat:
ECU compleet afgemonteerd in behuizing, waterdichte stekker, inserts meegeleverd.
Wij adviseren bij het systeem een bedrade stekker of prefab kabelboom aan te schaffen.

Features:

Outputs:

4 x injectordriver
4 x ontstekingsdriver, extern uitbreidbaar naar 6 drivers. Odd-fire V6 mogelijk.
1x PWM driver (PWM stationairloopregelaar)
1x uitgang voor benzinepompsturing / veiligheidsrelais
2 x Output 200mA (relais voor koelmotor, shiftlight)
2 x Output 2A (Boost solonoid of nokkenas verstelling)

Communicatie:

RS232
USB
Bluetooth
CANbus interface (eigen dataset)

Inputs:

2 x VR of Hall sensor, voor krukas en nokkenas sensor
1x Analoog Koelvloeistof temperatuur (Thermistor NTC of PTC)
1x Analoog lucht temperatuur (Thermistor NTC of PTC)
1x Analoog gasklep positie (0-5V)
1x Analoog Lambda ingang (0-5V) 
1 x MAPsensor, optioneel 2e Mapsensor voor baro-correctie
2 x ingang Analoog universeel (2e Lambda / MAF sensor / knock module)
2 x Ingang Digitaal (Launch-control / table-switch) (schakelend aan massa)


Overigen:

Status LED´s voor USB en Bluetooth communicatie

Interface software:

Tunerstudio

 

 
< Vorige   Volgende >