BS-AutoTune heeft een geheel nieuw motormanagement systeem ontwikkeld.
Alles wat u kende van de Megasquirt, later de KDFI en vervolgens de U-EMS4. Maar nu geheel nieuw ontwikkeld. We hebben alle ervaring met de voorgaande producten in de ontwikkeling van de EFIgnition gestopt. En daar is wat moois uit gekomen. EFIgnition is: - Gebruiksvriendelijk
- Geheel waterdicht
- Trillings en vocht bestendig
- Robuust
- Compact
- Betrouwbaar
- Betaalbaar
De meest veelzijdige functies De EFIgnition is een volwaardig sequentieel inspuitsysteem. Deze regelt op een duizendste van een milliseconde de opening van de injector. Daarnaast regelt het systeem zeer precies het ontstekingstijdstip, op een tiende graad nauwkeurig. Of u nu nog met een verdelerontsteking werkt, een verdelerloze DIS-bobine heeft gemonteerd of een bobine per cilinder wilt plaatsen: met EFIgnition werkt het uiterst precies. Daarnaast kan EFIgnition nog veel meer taken voor u uitvoeren. Injectie - 4x individuele injector sturing voor openingstijd op 1/1000 milliseconde nauwkeurig.
- Injector timing op 0,1 graad instelbaar per toerental en belasting
- Hoeveelheid inspuiting per injector regelbaar (Injector Trim)
- Diverse brandstof inspuiting strategieën instelbaar (MAP, MAF, AlphaN, ITB)
- Siamese inlaat semi- en volsequentiële inspuiting
- Instelbare deceleratie stop voor de inspuiting
- Closed loop mengselregeling met Air Fuel ratio doelwaarde tabel
- Injector staging
- Flex Fuel sensor aansluitbaar (E85 of BioEthanol)
- Injectie kenveld omschakeling
Ontsteking - 6x individuele ontstekinguitgang voor "smart coils" met ingebouwde eindtrappen (V12 in wasted spark mode)
- Ontstekingstiming met een precisie van 0,1 graad nauwkeurig
- Ontsteek offset instelbaar voor Odd-fire motoren (Ducati, Harley Davidson, Maserati, PRV motor)
- Ontsteking kenveld omschakeling
- Bobine laadtijd instelbaar en correctie op accuspanning en acceleratie
- Ontstekingstijdstip correctie op inlaatluchttemperatuur
- Stationairloopherkenning en lastafhankelijke stationairloop timing
Overig - Veel verschillende toerentalopname sensor (VR, HALL, Opto) en triggerwheel configuraties mogelijk
- Instelbare toerentalbegrenzer (Spark retard, Spark cut, Fuel cut)
- Regeling stationair toerental via PWM motor of Steppermotor
- Launch control, Flat shift, Sequential shift, schakelontlasting voor automaatbakken
- Laaddruk regeling voor turbo motoren
- Toerenteller uitgang
- Regeling elektrische ventilator koelvloeistof
- Barometrische correctie
- Lachgas controller
- 0-5V Analoge ingang voor Exhaust Gas Temperature module
- 0-5V Analoge ingang voor Knock Sensor module
Communicatie
|