Let op: De KdFi 1.3 was een fantastisch product. Met de KDFI 1.4 hebben we de nodige problemen gehad. Wij raden u de producten van K-DATA af en verkopen deze dan ook niet meer. Onderstaande gegevens zijn ter referentie. Zoekt u een alternatief, kijk dan naar de EFIgnition . Deze draait op dezelfde software, zit slimmer in elkaar (o.a. met standaard USB, Bluetooth en RS232 communicatie) en deze kent geen complicaties. Helaas zijn deze niet "Plug&Play" verkrijgbaar. Het KdFi systeem is een vrij programmeerbaar injectie en ontsteking systeem. Dit betekent dat het systeem onbeperkt getuned kan worden. Indien er bijvoorbeeld een snellere nokkenas of turbo geplaatst wordt is het systeem gemakkelijk aan te passen middels een re-tune. U heeft nu zelf controle over uw motor. Het KDFi systeem is gebasseerd op de MegaSquirt II processor en deelt zo haar soft- en firmware. Waar een MegaSquirt enkel injectie en een enkele bobine kan sturen is KdFi al voorzien van de features die beschikbaar zijn onder de MSextra2-code. Alle informatie die beschikbaar is voor de MegaSquirt MS-II Extra is dus van toepassing op dit systeem. Daar waar een MegaSquirt nog voorzien moet worden van diverse extra hardware (knock-circuit, E-fan uitgang, toerenteller aandrijving, switching tables, DIS bobine ondersteuning, externe wideband controller) zijn deze opties op de KdFi standaard aanwezig. KdFi is geen kit, het motormanagement systeem wordt compleet geassembleerd geleverd. De KdFi is machinaal vervaardigd. 
Leveringsomvang Dit motormanagement systeem kenmerkt zich door: - - Kleine afmetingen
- - Vele on-board features STANDAARD
- - Goede configuratiesoftware
- - SMD soldeertechniek (machinale produktie)
- - Volledig open systeem (zelf instelbaar)

Screenshots van de tuning-software De Features die standaard onboard meegeleverd worden: - - Geïntegreerde Wideband controller (JAW) door middel van optionele chip.
- - Aansluiting voor AFR meter (los verkrijgbaar)
- - Ingebouwde MAP sensor (tot 1,5 bar turbodruk)
- - maximaal 8 ignition drivers voor V8 COP in wasted spark. Standaard 1 driver.
- - 16x16 kenveld voor de brandstof inspuiting
- - 12x12 kenveld voor ontstekingskenveld
- - 8x8 kenveld voor AFR target table
- - 8x8 voor boost target table
- - Boost-valve driver
- - Stabiele USB communicatie aansluiting
- - Knocksensor circuit met afstelbare frequentie
- - PWM idle valve ondersteuning (2 en 3 draads)
- - Vrij te gebruiken relaisschakeling
- - Toerenteller uitgang rechtstreeks op teller aan te sluiten
- - Voorbereiding voor baro-correctie (optioneel)
- - VR en HALL ingang voor krukas en nokkenas signaal (nokkenas aansluiting optioneel).
- - switching tables
- - gebruiksvriendelijke software voor parametrering (tuning) en datalogging vrij te downloaden (Megtune, Tunerstudio, Megalogviewer)
Voor meer vragen, zie de FAQ ! Echte SMD techniek. Verkrijgbaar in combinatie met onze slimme kabelboom produkten en bi-fuel produkten. Inbouw en afstellen bij ons in de werkplaats en op de rollenbank mogelijk. Ook hebben wij een demo-board beschikbaar waarop wij het systeem kunnen demonstreren. Dit kunnen wij doen op vaste zaterdagen tijdens de intro-cursus tussen 10 en 15 uur. Zie voor eer informatie deze site onder CURSUS. Bel of mail om u daarvoor in te schrijven. Nummer, E-mail en adres staan onder Contact. 
Het BS-AutoTune demoboard met benzine, LPG, ontsteking en meer !. Prijs: € 249 Zie ook onze SHOP! Zie ook de Handleiding (Engels) Dit KDFI systeem is ook verkrijgbaar zijn in een IP65 water- en stofbestendige behuizing met zeer degelijke stekker. Technisch zijn er enkele verschillen, zie ook de produktpagina van deze uitvoering.
De KdFi is zo klein dat deze met gemak in een Motronic behuizing past: 
KdFi in Motronic behuizing van een BMW M5 En ook in een VW DigiFant behuizing: 
KdFi in de krappe behuizing van een Volkswagen Digifant ECU.
|